Výměna

Zboží v hodnotě nad 2000 KČ si můžete nechat bezplatně vyměnit prostřednictvím společnosti Packeta na kterékoli pobočce: https://www.zasilkovna.cz/pobocky . Kontaktujte nás předem na info@spineo.cz a domluvíme si s vámi detaily výměny.
V případě, že vám výměna prostřednictvím společnosti Packeta nevyhovuje, můžete zabalené zboží k výměně zaslat na adresu našeho depa Zásilkovna.cz (Spineo.cz),U Arborky 696, 190 15 Praha – Satalice . Prosím kontaktujte nás v takovém případě také předem, abychom vám mohli zaslat identifikační štítek a instrukce díky kterému budeme moci váš balíček na depu identifikovat.

Vrácení

Vrátit zboží lze do 14 dnů od převzetí zásilky. Pokud plánujete vrácení, informujte nás prosím předem na info@spineo.cz.

Bezplatné vrácení zboží nad 2000 Kč

Zboží v hodnotě nad 2000 Kč lze vrátit zdarma prostřednictvím reklamačního asistenta společnosti Packeta. Stačí zboží zabalit do původní krabice a obalit fólií nebo papírem (případně použít jinou krabici). Takto zabalený balíček odevzdejte na jakékoli vybrané pobočce sítě Packeta: seznam poboček zde. Na balíček není třeba nic psát, obsluze pouze nadiktujte náš unikátní kód obchodu: 99326520.

Vrácení zboží do 1999 Kč

Zboží do hodnoty 1999 Kč je také možné vrátit prostřednictvím sítě Packeta. Z vrácené částky bude však odečten poplatek 125 Kč. Postup pro odevzdání balíčku na pobočce je stejný: zabalte zboží do původní krabice a obalte fólií či papírem, balíček zaneste na vybranou pobočku Packeta a nadiktujte kód 99326520.

Vrácení na vlastní náklady

Pokud si přejete vrátit zboží na vlastní náklady, kontaktujte nás na info@spineo.cz. Zajistíme Vám unikátní štítek pro vrácení, se kterým můžete zboží odeslat na adresu našeho depa:

Zásilkovna.cz (Spineo.cz)
U Arborky 696
190 15 Praha – Satalice

Vždy nás prosím kontaktujte před odesláním, abychom vám mohli pomoci s dalším postupem.

Reklamace

Zboží je možné reklamovat zdarma prostřednictvím reklamačního asistenta Packeta. Jednoduše zabalte zboží a předejte ho na kterékoli vybrané pobočce sítě Packeta: vyhledejte pobočku zde. Na balíček není potřeba nic psát, stačí, když obsluze sdělíte náš unikátní kód obchodu: 99326520.

Pokud preferujete reklamaci zaslat na vlastní náklady, kontaktujte nás prosím na info@spineo.cz. Zajistíme vám unikátní štítek, který umožní zaslání reklamace na naše depo:

Zásilkovna.cz (Spineo.cz)
U Arborky 696
190 15 Praha – Satalice

Při reklamaci není nutné vracet zboží v původním obalu, nicméně přiložte kopii dokladu o koupi, vaše kontaktní údaje a vyplněný reklamační formulář, aby byl proces co nejplynulejší.

V případě dotazů nebo pokud preferujete konzultaci o možnostech řešení, nás neváhejte kontaktovat na info@spineo.cz – rádi vám pomůžeme najít nejlepší postup, případně poskytneme možnost vyřídit reklamaci na dálku.

Ke stažení:

Formulář pro reklamaci