Vyřeš Vánoce bez starostí. Všechno co teď objednáš, můžeš vyměnit až do 20.1.2023.

Zjisti více

Výměna

Zboží v hodnotě nad 2000 KČ si můžete nechat bezplatně vyměnit prostřednictvím společnosti Packeta na kterékoli pobočce: https://www.zasilkovna.cz/pobocky . Kontaktujte nás předem na info@spineo.cz a domluvíme si s vámi detaily výměny.
V případě, že vám výměna prostřednictvím společnosti Packeta nevyhovuje, můžete zabalené zboží k výměně zaslat na adresu našeho depa Zásilkovna.cz (Spineo.cz),U Arborky 696, 190 15 Praha – Satalice . Prosím kontaktujte nás v takovém případě také předem, abychom vám mohli zaslat identifikační štítek a instrukce díky kterému budeme moci váš balíček na depu identifikovat.

Vrácení

Vrátit zboží lze do 14 dnů od převzetí zásilky. Zboží lze vrátit bezplatně prostřednictvím reklamačního asistenta společnosti Packeta. Zboží je opět třeba zabalit do původní krabice a krabici do fólie nebo papíru (případně do jiné krabice). Takto zabalené zboží lze podat na kterékoli vybrané pobočce sítě Packeta:https://www.zasilkovna.cz/pobocky . Na balíček není třeba nic psát. Obsluze je třeba jen nadiktovat náš unikátní kód obchodu, který je:99326520
V případě, že si přejete vrátit zboží ve vlastní režii, kontaktujte nás na info@spineo.cz . Zprostředkujeme Vám unikátní štítek pro vrácení se kterým je zboží potřeba poslat na adresu našeho depa:

Zásilkovna.cz (Spineo.cz)
U Arborky 696
190 15 Praha – Satalice

Reklamace

Zboží lze reklamovat bezplatně prostřednictvím reklamačního asistenta společnosti Packeta. Zabalené zboží lze podat na kterékoli vybrané pobočce sítě Packeta:https://www.zasilkovna.cz/pobocky . Na balíček není třeba nic psát. Obsluze je třeba jen nadiktovat náš unikátní kód obchodu, který je:99326520
V případě, že si přejete reklamovat zboží ve vlastní režii, kontaktujte nás na info@spineo.cz . Zprostředkujeme Vám unikátní štítek pro vrácení se kterým je zboží potřeba poslat na adresu našeho depa:

Zásilkovna.cz (Spineo.cz)
U Arborky 696
190 15 Praha – Satalice

Zboží nemusí být v původním obalu nebo krabici. Součástí reklamovaného zboží musí být kopie dokladu o koupi. K reklamovanému zboží také přiložte vaše kontaktní údaje a vyplněný formulář pro reklamaci.

Při reklamaci nás můžete také kontaktovat na info@spineo.cz a rádi s vámi zkonzultujeme možná řešení, případně zda nelze reklamaci i vyřešit na dálku.

Ke stažení:

Formulář pro reklamaci